Ajuda:)
M'agrada un noi 4 anys més gran que jo, ell te 16 i jo 13, no se que fer, no ens parlem, sols ens mirem i no ser si jo també li agrado, ell es molt tímid sols sa liat amb 3, Com puc saber-ho?
InterPersonal

Hola Alba,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Per saber si li agrades o no, li hauríem de demanar a ell. El que sí que et recomano és que vagis amb compte. L'edat no és un problema si les dues persones es troben en el mateix moment vital. Segurament ell ja estigui una mica més maduret i tu comences l'adolescència, potser no esteu en el mateix punt.
Potser abans hauries d'intentar conèixer-lo una mica més, buscar-lo pel facebook i començar a parlar. Descobrir si teniu coses en comú, si us enteneu, si hi podria haver una amistat i llavors... ja es veurà i decidiràs si t'agrada realment o no.
una abraçada
www.consultajove.cat