ebola a espanya
Hola! Potser aquesta pregunta no ve molt al cas en aquest apartat, però tinc dubtes i m'agradaria, si pot ser, que em responguessiu:)
És possible que l'èbola s'expandeixi per Espanya?
Gràcies
InterPersonal

Hola miimii27. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Ostres, em sap greu però en aquesta qúestió crec que no et podrem ajudar gaire. Evidentment estem al cas del virus de l'Èbola, però no som gens especialistes en aquest tema i no et podem donar més informació de la que segurament tu ja tens si mires la TV, Internet, diaris digitals, etc. Si vols més informació intenta buscar-la en fonts riguroses i fiables perquè ja saps que quan hi ha un tema d'aquests tothom opina i per Internet et pots trobar amc comentaris de tot tipus. Posa't a la pàgina web d'algun hospital reconegut...I un consell: no t'hi obsessionis massa i intenta fer el teu dia a dia de manera normal.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat