amistaaaat
La veritat es que no estava molt segura de fer aquesta consulta pero esk necessitava ajuda. Jo tinc una millor amiga que ens portavem super bé, a classe ens reiem per tot juntes i la gent ens mirava amb cara de "que bojes" pero no ens importava perq ens u passavem genial. Llavors estavem a 1r d'ESO. Apart de nosaltres, també tenim un grup de millors amigues. Ara fem 2n i trobo que després de l'estiu a cambiat. Pero no com a persona, sinó que sempre, pero sempre va amb una altra del grup de millors amigues i pensaras, vaya tonteria per el q escrius. pero esk sempre queda amb ella i a mi em posa escuses, sempre es fan fotos i quan demano q si ens podem fer una nomes ella i jo s'acopla laltra, tambe tenen un club secret d'una cosa rara i sempre s'expliquen secrets i mai mels expliquen i em sento apartada. fins avui havia aguantat pensant que era normal i que no em tenia q posar gelosa pero esk avui a classe les he pillat IMITANT-ME!! No aguanto més! I no li vull dir res a la meva millor amiga perk segur q s'enfadaria, ja que es coneix de tota la vida amb latre. Amb mi es porta super be pero ja no es com abans, era especial i ara es com joder pareu ja no? Siusplau no publiqueu com a notícia,
miiil gracies, espero respostaaa.
InterPersonal

Hola anònima!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Les relacions humanes no són fàcils i sovint són canviants. Una relació d'amistat és cosa de dues o més persones i si alguna d'elles canvia, també canvia tota la relació, que sembla que és el que t'ha passat a tu.
Ara bé, pots fer dues coses: o parles amb aquesta teva amiga i li expliques com et sents, o comences a passar del tema i a conèixer gent nova amb qui et sentis bé. Cap d'aquestes opcions és fàcil, ho sé, però és l'únic que tens a les teves mans. També pots decidir quedar-te com estàs, però no crec que per tu sigui una opció amb l'energia que transmets! Així que et toca actuar! Potser primer en parlaria amb l'amiga, explica-li com et sents. No busqueu culpables, simplement que pugueu expressar-vos tranquil·lament. Potser serà fruit de petits malsentesos, qui sap?
I si ella no respon com a tu t'agradaria, potser serà moment de conèixer nova gent. Estic convençuda que hi ha molta gent disposada a conèixer-te!
Una abraçada
www.consultajove.cat