tinc un dubte
Hola!!!Jo volia preguntar si es veritat que per estar al teu pes correcte has de pesar 10kg menys del que medeixes??
Això m'ho va dir un adult i vaig flipar una mica perque jo medeixo 1,60m i peso uns 55kg. Això vol dir que em sobren 5kg?? Jo em veig bé amb una mica de panxa però bé i aquests dies m'he estat menjant el coco per culpa d'això.
Moltes gracies!!!
Sara Bujalance

Hola Patrícia!
Hi ha molt embolic amb les diferents teories que es publiquen respecte al pes ideal. El pes ideal d'una persona el marcarà l'edat, la constitució, els hàbits saludables que segueixi... Aquesta teoria de la que tu parles no és del tot certa i menys amb nois i noies adolescents que esteu en plena etapa de creixement. Si fins ara mai has tingut problemes de pes, ni mai t'han aconsellat que canviis els hàbits, no ho facis!. Només et comportarà major inseguretat en tu mateixa i obsessió respecte el menjar i el cos. Creu en tu mateixa i passa d'aquest comentaris!
Petonets