Bla bla bla ànec (poso aixo perque sino no m'enrecordo)
Hola! Mira t'explico: Fa cosa d'un mes vaig coneixer un noi i vam començar a parlar per el watsapp. Desde el principi que m'hagradava molt i un dia que ens vam discutir li vaig deixar anar així tal qual. Ell em va dir que tambe li agradava i doncs estem molt bè. Parlem cada dia i ja hem quedat per veurens. La cosa és que ell em truca i tal i no se és sentir la seva veu i em poso tan nerviosa que osigui casi ni li dic res per telèfon i és ell el que parla casi tota l'estona. Ell és el primer noi que em prenc enserio i seria el meu primer novio si la cosa surt.. No se com vencer aquesta timidesa i tinc por que el dia que quedem no em surtin les parauless!!!
Ademes ell és cinc anys més gran que jo i ja té experiencia i no se crec que aixo que em passa no hu enten i em sento "presionada".
Què puc fer???
Gràcies.
InterPersonal

Hola #$smiler$#. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc perfectament que et passi això, tenint en compte que és la primera relació "seriosa" que tens. És normal que sentis certa vergonya quan has de parlar amb ell. Estàs a l'inici de la relació, i el fet que ell sigui algo més gran que tu també hi ajuda. Intenta pensar que aixo és "normal" i no intentis controlar-ho massa, ja que, quan més ho vulguis controlar pitjor. Relaxa't, confia en tu mateixa i deixa't portar per la situació, sense pensar massa en què pensarà ell i tot això...El què pots fer també, és explicar-li que et passa això. Segur que t'ajudarà a relativitzar-ho i a relaxar-te, a banda de crear un clima de confiança en la relació. Una abraçada!