imposible olvidar-ho
Hola Adolescents,
Com ja us vaig dir jo no puc oblidar a un noi. Jo l'estimo moltíssim . Jo li vaig declarar el meu amor pe ell no vol tenir res ni vol ser al meu amic no vol tenr res ni dir-me ni un hola. Un dia hem vaig endafar i li vaig dir que no vals per res ets una persona sense cor pero quan m'he donat conta de l'ho que he fet l'he demanant perdo pero ell hem va dir : no tenteres de que no t'estimo que ets insoportable i la pitjor persona i que mai en la vida serem amics. Jo li vaig dir un anltre vegada que l'hi estimo pero ell hem va bloquejar del facebook. desde aquell moment quan hem veu per les escales perque es el meu vei hem mira malament,hem tanca la porta en la cara i si li dic hola no hem contesta. L'ha passo molt malamnet us juro que no aguanto més ja porto 6 anys estimant-li i no el puc oblidar he intentat sortir amb altres nois per olvidfar-me pero acabo malamnet, acabo pitjor.
A vegade penso que no més tinc dues opcions u dir-li a la cara que ho sento per dir-li coses que no li agraden o suïcidar-me per la seva culpa.
InterPersonal

Hola 12345. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersona.
Està bé que t'hagis donat compte que potser et vas passar i li hagis demanat perdó. Però sobretot, el què et cal, és respectar la seva decisió. Per molt dura que sigui, has d'acceptar el què hi ha i crec que insistint en el tema no en treuràs res, sino tot el contrari, provocaràs encara més distanciament i enuig per part seva. Atura't un moment i pensa, reflexiona...si el què sents per aquest noi encara és amor (no dubto que sentis coses per ell...) o s'ha convertit en una obsessió. De vegades, a tots ens ha pogut passar en algun moment, ens obsessionem amb alguna cosa/persona i no fem més que donar-hi voltes, fins que finalment ens adonem que la nostra vida només gira al voltant d'aquella cos/persona i que ens estem estancant. I com més difícil és o prohibida més ens hi enganxem...Només hi ha una alternativa: ser conscients que això ens fa mal, deixar de lluitar per la persona/cosa en qüestió i posar-nos altres objectius pels que lluitar (amistats, estudis, altres persones, etc.). Observa el teu voltant: estic segura que la teva vida està plena de persones i coses per les que lluitar i il·lusionar-te. Endavant!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal,cat