No sé que fer..
Hola, siusplau en anònim...
Tinc una preocupació fa tres anys que estic amb un noi i la veritat és que la nostra relacó s'esta estancant d'una forma ya no tinc amigues perquè sempre estic al penden d'ell, li molesta que sorti i no surto i a sobre només em busca quan ell vol o necessita algu...Ajudaa!
InterPersonal

Hola fati123. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Pel què expliques, no només la vostra relació s'està estancant...la teva vida també està estancada. Planteja't, crec que ara ja ho estàs fent, si aquesta relació et compensa tant com per perdre les amistats, deixar de fer les coses que formen part del teu dia a dia i que són lo més normals del món. En resum, deixar de ser tu. No dubto que hi hagi amor per part teva però no ho tinc clar si per part d'ell és el mateix. L'amor no és control, gelosia, domini, possessió, manipulació, dependència...és respecte, confiança, llibertat, comunicació, etc.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat