Dubte amorós
Hola, fa 6 mesos que estic amb el meu novio, me l'estimo moltíssim, però hi ha un altre noi, un noi que ja m'havia agradat abans i durant molt de temps. Mentres el meu novio em falla bastant ell m'agafa de la maneta a la classe, i està molt carinyós amb mi. El problema és que ell també te novia, però ell em va dir que no tenien res en comú, que segurament es cansaria d'ella, i tampoc sé si li agrado. Què hauria de fer? Les meves amigues em diuen que faig molt bona parella amb l'altre noi i que ho estic passant malament amb el meu novio. Què faig?
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que et sentis així de confusa amb aquesta situació que expliques, però jo no et puc dir que és el que has de fer, ja que la resposta només la tens tu.
Primer de tot, pensa quin tipus de sentiment sents per cada un d'ells. Intenta diferenciar si és amor, carinyo, amistat... Un cop hagis reflexionat sobre això, i hagis sigut sincera amb tu mateixa i amb els teus sentiments, decideix que és el que vols fer.
Si finalment decideixes que vols seguir amb el teu nòvio plantejat solucionar totes aquestes coses que dius que t'ho estan fent passar malament. Parla amb ell, explica-li com et sents i les coses que no t'agraden de la relació. Si voleu tenir una bona relació el primer que has de fer és intentar solucionar totes aquistes coses.
Molta sort!!!
www.consultajove.cat