NEN que m'agrada
Hola, nose com oblidar-me del nen que m'agrada, va haver-hi un temps que podiem haver tingut algu ja que els dos sentiem algu mutuament pero no vam arribar a res, lo que passa esque ell s'ha liat amb bastantes i jo amb cap, ell ja no se res per mi (crec) pero jo si, i no se com treure-me'l del cap... Pero esque sempre que el veig tontejem i em faig ilusions i no vull perque ser que m'agrada i em faig mal... Com el puc ovlidar? Necessito la teva ajuda... Mersi
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
El més important de tot (que és el que moltes vegades costa més) és que t'hagis adonat que aquesta situació et fa mal i que necessites un canvi. Això diu molt de tu i de la maduresa amb què t'estàs enfrontant a la situació.
El millor per oblidar a algú, tot i que no és fàcil, és distanciar-se d'ell durant un temps:
Intenta no coincidir molt amb ell, i si us veieu, no entris en el seu joc de tontejar, ja que tot i que és difícil, com dius tu, després et fa mal. Intenta allunyar-te d'ell també a les xarxes socials, no li miris el Facebook, no li miris l'hora de connexió del xat, etc. Intenta tenir una actitud positiva, quedar amb les teves amigues, fer coses que et distreguin i que et facin feliç! No sempre és fàcil, però aquesta és la millor manera per oblidar a una persona. Després, amb el temps, quan ja ho tinguis superat ja podràs tornar a reprendre el contacte amb ell.
Molts i molts ànims!
www.consultajove.cat