Problema sentimental :(
Holaa! mireu el meu problema és el següent: Aquest any a la classe vaig amb els mateixos de l'any passat peró ha entrat un noi nou i només el conec desde fara 3 setmanes i poc total que jo a ell li he agradat i a mi bueno no es que m'encanti peró em va demanar per sortir i estem sortint. La cosa es que nose si he fet ho correcte dientli que si a ho de sortir peró esque quan estic amb ell em sento molt be peró la cosa es que quan estema la classe amb més gent no ens parlem ( no volem que la gent ho sapiga per evitar mals rotllos ) peró esque nose si he fet ho correcte dientli que si perque aver si no surt be no crec que li fagi mal... no t'enamores d'una persona en 3 setmanes no? SIUSPLAU AJUDEUME!! Estic feta un liu :'(
un petó molt fort! (se que sembla una xorrada de problema potser pero em te molt rallada)
Graaaaaacies! (L)
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
No és cap xorrada això que comentes, és normal que aquesta situació et tingui feta un embolic!
El primer que has de fer és parar-te a pensar si realment aquest noi t'agrada o no t'agrada. Pensa quins sentiments tens cap a ell, si és un noi que et cau bé, o si va més enllà d'això.
Si després de reflexionar i de ser sincera amb tu mateixa decideixes que és un noi que t'agrada, i que vols estar amb ell, endavant! És igual el temps que fa que us coneixeu, l'important és que els dos estigueu contents i convençuts d'estar junts!
Si per contra penses que potser et vas precipitar i que aquest noi no t'agrada més enllà d'una amistat, digues-li! El més important és que siguis sincera amb ell. Encara que pensis que potser ara li faràs mal, li estàs fent un favor, i a la llarga, serà el millor per ell i per tu.
Molts ànims!!
www.consultajove.cat