Holaa, nose que fer!!!!
Holaaa!!!!
Bé el cas es que a mi m'agradava i em continua agradant molt un noi però ahir vaig descobrir que es va liar amb una de les meves millors amigues. Jo se que a ella ell només li atrau i que s'han liat per diversió. Bueno quan vam començar el cole a mi ja m'havien arribat rumors de que s'havien liat i el vaig pillar a mig de classe ficant-se mà, li vaig preguntar a la meva amiga i ella em va dir que aixo no m'ho faria mai (això m'ho diu quan ja s'han liat). Tot això jo m'ho vaig creure i vaig deiaxar el tema. Però es que ahir em va dir el noi que era veritat. I buff l'història es molt llarga però si es toot veritat.
Ara jo nose que fer jo a aquesta amiga me l'estimava molt però estic molt cabrejada i nosé que fer!!!
La perdono?? ho torno a parlar amb ella?? Nose però això m'ha afectat molt
Moltes gracies!!!
InterPersonal

Hola Patricia,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ostres! Saber que la teva amiga t'ha enganyat no és una situació gaire agradable. I és molt normal que t'enfadis. De totes maneres, abans de prendre cap decisió, deixa que et passi una mica la ràbia. Si necessites parlar amb ella, fes-ho! No sabem els motius pels quals et va enganyar, potser no volia fer-te mal o no volia que la gent ho sabés. Dóna-li l'oportunitat d'explicar-se i llavors ja decidiràs què fer.
És difícil gestionar situacions com aquesta. Fes el que necessitis, pren-te el teu temps i ja aniràs veient com reaccionar.
Una abraçada
www.consultajove.cat