No Em Sento Be.....Uff
Hola,
DEs de que va começar el cole no ho he pasat molt be.Em sento marginada entre les meves amigues , no trobo el meu lloc entre les meves amigues.Abans tenia dos millors amigues pero ara elles dos s'han anat per un costat i m'han deixat una mica marginada.Tinc mes amigues pero no es el mateix.He intentat solucionar per desde que va començar el curs amb una no em parlo , perque poc a poc ens hem deixat de parlar.I amb l'altre no es el mateix que era abans.Tinc molta enveja perque es fan fotos elles dos i les penjen , i sempre van juntes quan fem gruos al cole , al cole ja no m'esperen, es diuen secrets a la orella amb jo devan ...Estic molt trista i a vegades em donen ganes de plorar.Erem intimes les tres i ara...No :'(.Li vaig comentar amb la meva amiga que em parlava i crec que li va sudar una mica.I amb la amiga que no em parlava ho vem solicionar ( vueno entre les dos ho vem intentar) i no va donar resultat.He pensat en cambiarme de clase inclus de cole!Pero en aquest moment estic perduda.
Gracies
InterPersonal

Hola chuche,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
No és gens agradable sentir-se així i és normal que estiguis trista i que et sentis una mica perduda. De totes maneres et diré que l'amistat ha de ser recíproca! Què vull dir amb això? que si tu ho vols arreglar, però elles no estan disposades a incloure't al grup, difícilment podràs sentir que en formes part.
Jo et diria que, encara que ara al principi et costi una mica, intentis obrir-te a altres persones. Dóna'ls una oportunitat i veuràs com et sorprenen! Sovint quedem encallats en voler estar amb certes persones i al final acabem perdent la possibilitat de conèixer gent nova que ens podria enriquir molt!
Agafa-t'ho com una oportunitat de conèixe't a tu i a altra gent!
Una abraçada
www.consultajove.cat