Problemes!!!
Hola, soc lesviana i m'he enamorat d'una noia, estem sortint i els hi he dit a les meves amigues i als meus pares que encara no savien que m'agradaven les noies, pero els meus pares hem van dir que no volien que se sapigues en ecces per por a que la meva familia es sentis malament, però ja els he dit que es algo normal, el tema es que nomes puc estar amb la meva novia a l'insti i alla ja tothom veu que estic amb ella a mi no hem fa res, però hem fa por que els meus pares es sentin malament perque ho sapiga molta gent i la resta de la meva familia encara no ho sap, Que faig??? Ajuda!!!! Gràcies
InterPersonal

Hola anonima,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
És fantàstic quan l'amor és correspost oi? Me n'alegro molt!
Anem a veure què fem amb la teva família. Pel què expliques ell ho han acceptat bé, però tenen por de la reacció de la resta de la família, oi? Doncs potser hauràs de parlar amb ells. Explica als teus pares que no tens ganes d'amagar-te, que no vols fer-los mal, però que necessites poder gaudir de la teva relació en total normalitat i poder fer coses de parella fora de l'institut. Potser els costarà una mica, però ho entendran, ja veuràs.
Molts ànims!