No se quan...
No se quan l'oblidaré. Vaig enamorar-me d'un noi l'any passat, i ell també es va "enamorar de mi". El tema és que ell sortia amb la meva millor amiga, i jo estava destrossada. Vaig deixar tot per ell. Vaig deixar al meu novio amb el que portava 6 mesos, vaig fe mal a la meva amiga... Em vaig quedar sola per ell. I tot perquè se suposava que ell també la deixaria i es sacrificaria per mi, i em va prometre que mai em quedaria sola. Però ell no lava deixar, i a més es va liar amb dos mentre estava amb la meva amiga i tontejava amb mi. Això em va matar, però l'estimava tant que el vaig perdonar. Va fer mil d'aquestes, i per fi la va deixar. Crec que era obvi que després d'allò nosaltres hauriem d'estar junts. Però NO. Va demanarli que tornès amb ell. Jo em vaig enterar i s'ho vaig explicar tot a ella. No ens vam enfadar, només vam decidir que tocava venjança. A dia d'avui segueixo bojament enamorada d'ell. No sé si l'oblidaré. Encara ploro quan hi penso, ara, no tant con abans. Algun consell per oblidar-me d'ell.
No és cap xorrada infantil, em vaig passar les tardes plorant.
InterPersonal

Bon dia laura919191,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que estiguis així amb la història que ens has explicat. No és gens fàcil viure una situació així.
Oblidar a una persona no sempre és fàcil, i menys si la veus sovint, però si poses de la teva part ja veuràs que en un temps aconsegueixes oblidar-lo del tot.
Saps aquella frase que diu: la distància fa l'oblit? Doncs és totalment certa! Encara que potser no et puguis distanciar d'ell totalment perquè coincidiu a l'escola o en altres llocs, has d'intentar, en la mesura que puguis, eliminar-lo de la teva vida, almenys, fins que ja no et faci patir tant la situació.
Coses que pots fer: eliminar-lo del Facebook (per no mirar el seu perfil i les coses que penja), bloquejar-lo del xat (per no mirar hores de connexió, fotos de perfil i tenir temptacions de parlar-lo), intentar evitar-lo, quedar amb amigues per distreure't i no pensar en la situació, etc.
Sabem que no és fàcil, però estic segura que amb esforç aconseguiràs oblidar-lo!
Molts i molts ànims!!
www.consultajove.cat