AMOOR
Holaa
M'agrada un noi, però no se si dirli, més que res perquè no vull que em digi que no, a apart de que també em fa una mica de cosa.
Però alhora pot ser que sembli estrany però de vegades quan i penso vull sortir amb ell però alhora algun dia penso que no, nose perq...
Però alhora jo vull tenir novio!! Moltes de les meves amigen en tenen o algun cop n'han tingut menys joo... Algunes de les meves amigues també m'han dit que li agrado perquè va passar una cosa una mica rara però nose que fer!!
InterPersonal

Bona tarda Marduix,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
El primer que has de fer és parar a reflexionar, a pensar si aquest noi t'agrada de veritat o no, i si t'agrada, pensar si el suficient per a estar amb ell com a nòvios.
Sempre fa una mica de por tenir la primera relació de parella, però si és un noi que t'agrada valdrà la pena intentar-ho. El que és important és que si estàs amb ell, sigui perquè vols, perquè t'agrada i perquè tens ganes d'intentar-ho, i no perquè siguis l'única de les teves amigues que no ha tingut parella. Tard o dora estaràs amb algú de nòvios, i el més important és que aquesta persona valgui la pena, és igual si és abans o després.
Pensa si el que et fa pensar de vegades que no vols estar amb ell és la por de tenir la primera parella, o per contra, és que no t'agrada suficient. No et precipitis, donat temps per pensar i prendre una bona decisió.
És normal que et faci por que et digui que no, i que et faci una mica de vergonya dir-li! Digues-li amb alguna indirecta, a veure com respon… si veus que ell també et segueix el joc, llavors ja li pots dir més clarament! Parla amb ell per les xarxes socials, a veure si parlant pots trencar el gel i que et sigui més fàcil dir-li!!
Molta sort !!!
www.consultajove.cat