22 anys mes gran que joo!!
uauauauau siusplau ajudeumeee pot ser que estigui enamorada de un tio 22 anys mes gran que joo?? es brutal el vaig coneixre gracies el noviu de ma mare,i ens venia a vere a casa i coninua fentu, donsc li vaig agafar molt de cariñu i confianca i li explicu casi toot, donsc desde fa ya poder 1 any i algu crec que m vaig enamorar d'ell pq sempre que venia em posaba super contenta i no podía parar de riure(el tipic riure tontu) i nose sempre que es quedaba a supar o a dinar ens quedavem els dos abraçats al sofá acariciant-nos i esas cosas i yo dons tinc el desig de que pogues tenir algu amb ell encara que se que es imposible encara que ja no estigui amb la seva ex...siusplau necessito algún cnsell pq no ho he diit a ningu...i nose es posible que m'enomori d'una persona molt mes gran q joo??
moltes gracieees
InterPersonal

Hola Laura
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
A vegades ens pot passar que comencem a sentir-nos a gust amb una persona i ens posem contents en veure-la! A més, segurament, el fet de ser molt més gran que tu fa que també sentis per ell molta admiració. Però hem de vigilar no confondre-ho amb l'enamorament i l'amor. En l'amor hi ha d'haver atracció sexual, amistat i també projectes en comú. Segurament ell i tu no estareu mai en el mateix moment vital, per tant seria molt difícil que la relació fos viable.
Si veus que t'estàs enganxant massa i et fa patir, jo et recomano que te'n vagis separant mica en mica. Fes coses amb els teus amics i quan ell vingui a casa procura haver quedat amb amics amb qui sortir després, així evitaràs quedar-te amb ell parlant. Busca altres persones amb qui tenir confiança i explicar-li el que et passa. És molt bo tenir un confident, ens evita molt malsdecaps!
Una abraçada
www.consultajove.cat