em mola una profee??
hola bones,
En el meu insti la profe d'esport esta de baixa i ha vingut una sustituta...la meva amiga tenia la 'paranoia' deque la profe es lesbiana i nosaltres feiem la broma de que a la profe li molava la meva amiga. fa dos diez o aixi que o paro de pensar amb la profe tot el ratu,i faig lo posible per veurele,(per exemple vaig devant del gimnas pq quan surti q em digui hola o algu aixi...) enfi, que nose si en realitat em mola aquesta profe ja que em te una mica mimada(no es per fliparme) doncs crec que li estic agafant cariñu..
siusplau ajudeume no se que fer,nose si son paranoies meves o que??
petonss i merxii :)
InterPersonal

Hola Lauraa,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc com et sents, a vegades l'admiració que sentim cap als profes es pot confondre i no saps on acaba l'admiració i on comença l'enamorament. A més, el funcionament del nostre cervell també pot fer que ens acabem obsessionant amb el tema. T'explico com funciona: Coneixes aquell experiment que diu, no pensis en un elefant rosa? i pam! segur que t'ha apregut. Doncs així passa amb tots els nostres maldecaps, com més volem evitar pensar-hi, més hi pensem!
Què et recomano? Doncs dues coses:
per una banda, et permeto que dediquis una part del teu dia a pensar en la teva professora. Però màxim una hora al dia! La resta del dia, quan hi pensis, no t'amarguis, deixa que passi el pensament i diga't: "m'ocuparé de tu quan toqui"
per altra banda, procura tenir altres coses en què centrar-te. Posa atenció a alguna de les teves amigues, segur que també els preocupen coses, motiva't en fer plans pel cap de setmana o simplement gaudeix del dia a dia....
Veuràs com a poc a poc et va passant aquesta petita obsessió
Una abraçada!!
www.consultajove.cat