No se com fer QuE Ell
Holaaaa
A mi m'agrada molt un nen pero no se com fer per agradarli , perque ell es unic i m'agrada amb bojeria.La meva millor amiga es molt colega d'ell i en ocasions tinc molt enveja perque es posen a parlar ells dos sols.Voldria que sortisim com ja vem sortir.A ell no li agrada ningu.D'alguna manera vull que es fixsi en mi.
gracies per la ajuda
InterPersonal

Bona tarda Chuche,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
El que has de fer per agradar-li és ser tu mateixa! Això és molt i molt important! Tu, com ell, també ets única, i això és el que ell ha de veure!!
Pots dir-li a la teva amiga que ell t'agrada, i a veure si t'ajuda parlant-li de tu, o organitzant algun plan xulo perquè pugueu fer després de l'escola els tres. No tinguis gelos de la teva amiga, si són només amics, no t'ha de preocupar! Tot el contrari, et pot servir de molta ajuda per poder apropar-te a ell!
El que has de fer és buscar moments per estar junts, parlar molt amb ell, i d'aquesta manera, anar veient com va! Però el millor consell que et puc donar és que siguis tu mateixa en tot moment, si sent així al final no li agrades, és que aquest noi no era per tu!
Molta sort!!
www.consultajove.cat