Problemes sentimentals....
Ajuda siusplau,
Porto unes quantes setmanes quedant amb un noi que m'agrada molt i crec que m'estic començant a enamorar d'ell, el cas es que aquest estiu vaig estar tontejant amb un tio que no viu al mateix lloc que jo i que mai he tingut l'oportunitat de conèixer. Aquest noi amb el que he parlat durant tot l'estiu m'ha fet passar per algunes putades bastant grans i ara que he conegut aquest noi vull deixar de banda l'altre tio perquè vull que vaigi enserio amb ell. Ja he tallat tot contacte amb ell, però ho hauria de parlar amb aquest nou noi que m'agrada tant? crec que tinc por de que ell em faci el mateix encara que no ho sembla.
Gràcies.
InterPersonal

Hola Bass. sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
És normal que si amb la teva última parella ho has passat malament, i a més és recent, estiguis una mica tocada i desconfiïs dels nois en general. Però no té de perquè ser així. Ja has passat per l'experiencia i segur que pots detectar aquelles senyals que t'indiquen que la cosa no va bé...Has fet bé de tallar tot contacte amb aquest primer noi.
En quan a dir-li al noi que en aquests moments t'agrada, jo et recomanaria que de moment no ho facis. Intenta veure com va la relació, com reacciona, quina actitud té cap a tu (si et controla, si és molt gelós, si et fa sentir malament en algun aspecte...). Primer observa per on va, evidentment disfrutant el moment i participant de la relació. I quan sentis que li has de dir, li dius. Però jo no li diria ja així al principi de la relació. Deixa passar uns dies o setmanes.D'acord?
www.consultajove.cat