love
holaaaa!!
a veure... és un tema d'amor. Fa un temps vaig parlar de que m'agradava un nen molt tímid que no es relacionava mai amb nenes i intentava evitar estar a quedades on estigués el meu grup d'amigues.
Doncs em segueix agradant i ara s'està tornant una mica més obert, ja que comença a estar a les quedades amb el meu grup, a parlar-nos amb més naturalitat... encara que segueix sent molt tímid. L'altre dia fins i tot vam quedar ell, un amic seu, una amiga meva i jo (cosa que fa uns mesos era impossible). I cada cop m'agrada més. L'altre dia vam quedar uns quants i a l'hora de marxar vaig abraçar a tots menys a ell perquè estava assegut amb el mòvil, i en el tema d'amor no em rendeixo, així que li vaig dir: "eh! ets l'únic que no m'has abraçat, eh?" i em vaig com girar i tampoc em pensava que s'aixequés però ho va fer i ens vam abraçar (ell bastant fredament) però és el primer cop que teníem contacte i ara m'agrada encara més... però és això, no me'l imagino amb cap noia ni declarant-se a cap noia ja que no diu mai si li agrada algú, ni als seus amics però vull que es fixi amb mi i com que no sé els seus gustos tampoc se si parlar-li molt o menys, perquè en aquest aspecte no el conec. Però a vegades em mira somrient així com molt mono o directament el pillo mirant-me però tampoc sé si és perquè s'interessa per mi, però sé que mai m'ho diria i que si jo li digués no sabria què respondre perquè en aquests temes és immadur encara... què faig????
InterPersonal

Hola Lilly,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot et demanaré: Què és el que t'agrada d'ell?
Em dius que és molt difícil que quedeu, que no saps de què parlar amb ell, que no creus que ara mateix pugui tenir una relació... llavors, què t'agrada? Només el físic?
Entenc que pots tenir curiositat per conèixer-lo, però de moment ell no t'ha demostrat massa res, així que jo et recomano que no t'obsessionis. Respecta-li el seu temps (crec que el necessita) i ves descobrint quines aficions té, intenta conèixer-lo una miqueta més, parla-hi (si no pot ser cara a cara, virtualment).... però abans de fer cap pas, assegura't que realment t'agrada com és.
Una abraçada!!
www.consultajove.cat