INSEGURETAT
Sóc una noia molt insegura, sempre em costa prendre decisions pel meu compte, sempre algú m'ha de dir si es lo correcte o no...No m'agrada gens ser tan insegura, perdo moltes oportunitats a la vida, pero no ho puc cambiar! M'agradaria un consell per poder cambiar això o millorarho. Gràcies petons.
InterPersonal

Hola Meritxell,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc com et sents, no és fàcil prendre decisions i sovint tenim tanta por a equivocar-nos que no volem assumir la presa de decisions. Tot i així, crec que no t'agrada sentir-te insegura i que vols canviar-ho oi? Doncs ja és un pas endavant!
Jo et diria que abans de comentar els teus dubtes a algú, primer prenguis tu la decisió. Amb això no vull dir que no demanis opinió, sinó que la demanis després. Pren-te el teu temps per pensar i rumiar totes les conseqüències de les teves accions i quan hagis decidit, comenta-ho a tres persones del teu voltant (no ho comentis només a una, sinó a més de dues). Veuràs que no tothom prendria la mateixa decisió i és que tots som diferents!
Potser alguns cops la cagaràs, però serà el teu error! Et tocarà fer-te responsable de les possibles conseqüències, però t'ajudarà moltíssim a prendre futures decisions.
Molts ànims!
www.consultajove.cat