tinc una pergunta
Hola mira tinc un pregunta ja se q aixo q us demanare no va aqi pero no se on demanaro:)
Tots els anuncis bueno el q penjeu es tot veritat?? per exemple lo de l'horoscop es veritat ??? es veritat allo de que em passar asegons el meu color prefe???? esq amb una amiga ens o preguntem pero quan surt gui ens o creiem i quan surt alguna cosa q no ens agrada docs no ens u creiem jajajajaja aixo va per a tu GE....
bueno espero q em sapgeu contestar moltes gaces:* :)
InterPersonal

Hola Yeiiiii,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure al consultori.
Primer de tot et diré que des del consultori no ens encarreguem de les notícies que pengen els redactors d'adolescents.cat, però et puc assegurar que intenten que tota la informació que publiquen sigui veritat i dediquen molta estona a contrastar-la, encara que de tant en tant se'ns escapa algun fail (recordes aquell vídeo de persones desconegudes que es feien un petó? Ens la van colar ben colada!)
Pel què fa als horòscops i als tests has de pensar que no són una ciència i per tant és molt difícil que ho encertin al 100% perquè en el fons nosaltres com a persones tenim poder de decisió sobre el nostre futur!! Als test hi solen aparèixer els trets més marcats de la nostra personalitat, però això no vol dir que no poguem canviar!
Jo et recomano que si et fa gràcia t'ho llegeixis i ho comenteu entre vosaltres, però que MAI un test o un horòscop acabi decidint per tu!
Una abraçada
www.consultajove.cat