Amoor
M'agrada un noi, cada dia el veig a l'escola i no puc oblidar-me de mirar-li, no parlem cara a cara però pel mobil moltes vegades i és molt majo, no se si estic enamorada, crec que no, crec qe només m'agrada.Jo me'n adono de que ell també em mira(com rient, com si estiguès enamurat d mi, potser m'ho imagino jo però crec qe no estic tan boja pr ell com per imaginar-m'ho), potser em mira pk sap que li estic mirant. Hi han algunes amigues qe s'han donat compte de qe ens mirem i em diuen qe li agradu però no estic seguraa, ajudaa.
També vull saber com fer per parlar amb ell cara a cara(no trobo cap moment oportú).
InterPersonal

Hola Crismataro,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs jo no sé què sent ell per tu. El que sembla és que tots dos teniu una mica de curiositat, així que hauràs d'aprofitar-ho! Continua parlant amb ell i valorant si t'agrada o no. També pots fer-li miradetes i veure si ell es posa nerviós. Es tracta de jugar una miqueta...
Per parlar amb ell et recomano que no tinguis res massa preparat. No busquis el moment perfecte ni la frase perfecte perquè és molt difícil que funcioni! Demana-li alguns deures, coses sobre algun professor, si té alguna afició, alguna cosa sobre un amic.... Estic segura que teniu moltes coses en comú, pensa'n alguna i llença't a dir-li alguna cosa!
Molts ànims!
www.consultajove.cat