Amorr
Hola Adolescents,
Fa temps que m'agrada un noi i no el puc oblidar. Un dia hem vaig cansar de estimar-li en secret i li vaig dir la veritat. Ell hem va dir que no volia ningun tipo de relació jo hem vaig enfadar i li vaig començar a dir-li borde i més cose. Va passar temps i hem vaig donar compte de que m'he passat i el vaig demanar perdó però ell no hem vab voler perdonar. Ara m'agradaria que hem perdones.
Que puc fer perquè hem perdoni?
InterPersonal

Hola 12345! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Observo qeu has après una lliçó molt important amb tot això! A la vida és important treure aprenentatges de tot tipus d'experiències!! Sobretot de les que no n'estem satisfets, per poder-ho millorar una seguent vegada.
és molt positiu que féssis el gest de disculpar-te!! Segur qeu has entès que cal acceptar que perquè ens agradi alguna persona no és suficient per agradar-li tmabé a ells. I que cal respectar la decisió dels altres per dura que sigui.
El que pots fer és estar satisfeta d'aquests aprenentatges i aquest cop donar-li una mica de temps al tema per veure si amb una mica de temps pot haver-hi aquest perdó.
Si ell ara no pot serà difícil aconseguir aquet perdó, podries tornar a cometre el mateix error d'exigir-li el que tu vols. Pot ser pots aprendre més d'aquesta situació si respectes la decisió de l'altre. Així et demostraràs que ets madura i capaç d'assumir les consequències de les teves equivocacions!! Un aprenentatge fonamental per la vida!!
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat