Problemes d'amigues
Hola,
Jo vaig a l'eso i a sise anava amb un grup de amigues en el que erem mes o menys 5 i bueno ara a l'eso una que estava en el meu grup a decidit pasar de les demes i anar amb altres, jo al principi pensava que tothom pot tenir mes du'uns amics, pero ha arribat al punt que gaite be ja ni ens diu hola encara sento que ella es la mateixa pero les meves amigues no paren de dir que he de passar d'ella pero jo no puc no soc aixi i no deixo que tots els anys que hem passat com amigues es llensin a la basura.
He intentat parlar amb ella mes d'un cop pero sempre acavem barallanse i jo acabo com la dolenta e insensible pero soc jo la que intenta arreglar aquest tema. Ha arribat al punt que ma" dit com modies" jo no la odio pero ja cansa anar al redea d'ella tot el dia estic cansada pero finss i tot aixi ho vull solucionar pff es ti confosa!!
InterPersonal

Hola llpmg! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació el que pots fer és enviar-li una carta explicant-li per escrit que utilitzes una carta perquè et sap greu que no en pogueu parlar amb tranquil.litat cara a cara. Així podràs expressar-li bé tot el que sents: la nostàlgia perquè fa anys que sou amigues i et sap greu estar distanciades i que entens que tothom pot tenir més grups d'amics i amigues i el que no entens què li passa, si li ha dolgut alguna cosa o si el que passa és que no vol saber res més de tu. Digue's que evidentment no la odies, que ja li has demostrat durant tots aquests anys i que vols seguir demostrant-li i compartint coses amb ella. Endavant! Potser així pot funcionar, valora-ho tu mateixa! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.ELisabet Aulet Psicòloga