Perquè ara pasa de mi?
Mira el tio que em mola, ja no em fa cas, bueno si que me'n fa però ja no d'aquella manera, es a dir k sempre em venia a buscar els dimecres i aquesta setmana no se si ho farà i no entenc perquè pasa de mi si crec k li molo. Em vol posar gelosa?
Sispli ajuda k puc fer!
I si no còm puc posar-lo gelós ?
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
No et puc dir perquè fa el que fa, ja que no el conec, ni conec el que ell sent. És molt perillós fer suposicions, ja que podem mal interpretar els actes de la gent, i que després, el que nosaltres hem pensat no correspongui amb la realitat. Fer interpretacions pot donar peu a mals entesos! No perdis el temps fent suposicions sobre perquè ell fa el que fa. El meu consell és que parlis amb ell i li preguntis directament que és el que li passa. Aquesta és la millor manera d'aclarir-te i de solucionar la situació.
Molta sort!!!
www.consultajove.cat