Urgent! Ke faig?
Bones, mira porto 8 mesos amb el meu novio i jo segueixu totalment pillada d'ell però desde que vam començar el insti ell ja no parla amb mi ni ens hem donat cap abraçada, ni cap petó, res, ell diu que segueix molt enamorat de mi però segueixu sense estar segura .Ademés és amb el nen que menys parlu del curs quan tindria que ser el que més. Ell també no em fa gaire cas mai però cuan estem sols es el més tendre i maco del món, és com si tingues dos personalitats.Hem parlat d'aquet tema varies vegades i segueix dient que no tink raó i que si no em parla es perquè vol estar amb els seus amics... I no se que fer ajudeu-me. Tidria que tallar am ell o deixar-ho corre? Estic pilladissíma per ell...
InterPersonal

Bon dia Marieta,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que et sentis així amb aquesta situació que expliques, segur que no és fàcil. L'estimació, si no es demostra, és com si no existís. Per molt que sàpigues que no és així!
Pots dir-li que entens que estigui amb els seus amics, però que alhora, intenti prestar-te una mica d'atenció a tu també, ja que no ho estàs passant gens bé. Si tot i així ell no canvia, tu mateixa hauràs de valorar si vols o no vols seguir amb algú que es comporta d'aquesta manera, has de valorar si et compensa, i si tu pots ser feliç sabent que la situació serà així.
Pensa també que el curs fa poc que ha començat, potser ell està pendent de fer amics, o està més amb ells perquè els ha trobat a faltar durant l'estiu, si vols, pots deixar-li una mica de temps, a veure si la situació canvia.
Molta sort!!
www.consultajove.cat