SI o NO?
Hola! M'agradaria ser en anònim si fos possible. Gràcies.
El que em passa és que fa poc vaig quedar amb un grup d'amics on també va venir un nen amb el que no havia parlat mai però els dos ens coneixíem de vista mútuament, però jo no m'esperava que vingués. Vam estar parlant entre tots però al marxar cadascú a casa seva no vam parar de parlar per les xarxes socials i ell feia servir les expressions - vida, amor, etc. - i molts cors i jo molt innocent li tornava. Ara veig que ja no em parla i sembla que m'eviti però després quan ens veiem pels passadissos sempre fa que el vegi com ara cridar, em fa un cop a l'esquena, etc.
Què creieu que és això? Li agrado? Per cert, m'he oblidat a dir que és molt "tira canyes".
Gràcies per llegir-ho i ajudar-me.
InterPersonal

Bona tarda ibr99,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
És difícil contestar a les preguntes que planteges, no sabem com és aquest noi, ni que pensa, per tant, no sabem que vol dir amb aquestes coses que fa, ni si això és senyal de què li agradis o no… fer suposicions sempre és perillós, ja que pot donar lloc a confusions i a mal interpretar les coses. I després aquestes coses si les mal interpretem, poden fer-nos mal per crear-nos falses esperances.
El millor que pots fer és preguntar-li directament si li agrades o no! I si et fa vergonya dir-li directament, fes-li alguna indirecta en persona, o per les xarxes socials! A veure com reacciona!!
Molta sort!!
www.consultajove.cat