Com fer-me amiga dels amics del meu novio?
Hola! A veure, encara que no ho sembli per mi és urgent...com puc fer-me amiga dels amics del noi amb qui surto? És que els altres és qüestió de parlar, però hi ha un en concret que sembla tímid, un altre una mica 'seu' ino sé com demanar-los el whatsapp per parlar amb ells i tal...fa vergonya! Però realment m'agradaria tenir algun tipus de relació amb els amics del meu jovio. Responeu-me siusplau!😊😖
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
És normal això que comentes de voler ser amiga dels amics de la teva parella, però tingues paciència, si és un noi tímid, potser necessita temps per obrir-se i mostrar-se tal com és. Podries organitzar algun plan per fer amb la teva parella i els seus amics, passar una tarda junts, anar a berenar, al cinema... D'aquesta manera anireu agafant més confiança. Segurament després d'una tarda, o dos junts, ja no tindràs tanta vergonya i podràs demanar-los el número de telèfon per poder xatejar amb ells!! Explica-li a la teva parella que vols conèixer'ls millor, i organitzeu algun plan divertit!!
Molta sort!!
www.consultajove.cat