Sentiments en joc?
Hola, em dic Alba! Tinc 16 anys i tinc una petita menjada de cap.. Ara estic fent primer de batxillerat i des de primer d'eso que m'agrada un noi d'un curs més. Aquest ho sap, no hem estat mai junts..Fa uns mesos que li vaig dir que encara m'agradava pero estava sortint amb una altre noia..el cas es que aquest estiu li he tornat a plantejar el tema molt clarament per si volia estar amb mi o no, i li vaig dir textualment: diguem que si o que no ja, perque aixi zanjem el tema ja i jo et deixare estar..El problema ve amb la contestacio, em va dir que no volia que el deixes estar que ho podiem parlar i encara no ho hem parlat.. I quan li dic per quedar te partit i no em planteja res mes..(només li he dit un cop)Aquest estiu se que s'ha liat amb la seva ex i que la va fer plorar i tot perque no volia estar amb ella. El cas es que a mi no m'aclara res i cada com que intentem aclarar algo el tema queda obert. Ell mai m'obra pel whats i jo de tant en tant per no dir mai perque no em vull fer pesada (jaque algun cop m'ha tocat un noi pesat i no m'ha agradat!). Les meves amigues em diuen que m'oblidi ja d'ell que es el tipic cabrón..(jo no ho veug així),pero es que no trobo cap que m'ajudi a oblidar-lo ja que en el fons no ho vull fer...
Algun cosell?
Moltes gràcies, espero resposta😊😊😊
InterPersonal

Bona tarda Albi,
Sóc Carlota Portabella. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que estiguis confusa amb aquesta situació que ens expliques. Tu ja li has dit el que penses, i li has dit que vols parlar amb ell per aclarir les coses, ara li toca a ell respondre i aclarir la situació tal com tu li has demanat
El meu consell és que intentis fer la teva vida i oblidar-lo, entenc que no és fàcil, però tu ja has fet i has dit tot el tenies per dir. Ell ja sap que a tu t'agrada, i que si vol alguna cosa amb tu el que ha de fer és dir-t'ho i parlar les coses clares. No pots estar tot el dia patint i pendent de què ell decideixi dir-te alguna cosa. Fes la teva vida, i si li agrades i no et vol perdre, ja vindrà a buscar-te. Explica-li que no ho estàs passant bé amb aquesta situació, i que per això necessites allunyar-te una mica, deixar passar el temps, i oblidar-lo.
Se que no és fàcil oblidar a algú quan t'agrada, però intenta posar-t'ho fàcil, no li miris el Facebook, ni l'hora de connexió del xat ni res, intenta allunyar-te d'ell i fer coses per no pensar-hi. Passa temps amb les teves amigues i distreu-te. Si ell vol estar amb tu, quan vegi que ja no estàs pendent, vindrà a buscar-te, i si no ho fa, potser és que no valia la pena! Ara ho passaràs malament, però a la llarga serà el millor per a què no pateixis i puguis conèixer gent nova.
www.consultajove.cat