Enamorada de la meva millor amiga
Hola!
Ultimament estic molt confosa, estic segura de la meva sexualitat tenint en compte la meva edat. M'agraden les noies. Concretament m'agrada la meva millor amiga. Se que es un ''amor'' imposible ja que ella es clarament heterosexual i nomes penso en superar-ho. Com ho podria superar? He deixat de parlar-li uns quants cops pero m'es impossible. Ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola Romy45. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que ha de ser molt difícil deixar de parlar així de cop a una persona amb qui tens tanta amistat. N'has parlat amb ella? Si no ho has fet, potser el fet de portar-ho tu sola en secret fa que t'hi obsessionis més i no sàpigues com portar-ho (que ha de ser difícil, està clar). Jo en parlaria clarament amb ella i a partir d'aquí, intentaria reprendre la relació d'amistat que teniu, havent deixat les coses clares. Has de tenir en compte també que de vegades el cor ens juga "males passades" i ens porten a idealitzar o desitjar aquelles coses que sabem que estan "prohibides" o que són gairebé impossibles. Valora-ho.
Gràcies per la teva confiança.Endavant!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat