Amistat i amor
Tinc un problema que ja em volta pel cap fa 5 mesos.
La meva millor amiga sortia amb un, ella me'l va presentar i al cap del temps jo em vaig enfadar amb ella i al cap de més temps la va deixar i vam començar a sortir. Ara ella pensa que sóc una roba novios, després de començar a sortir ho vam arreglar i erem bastant amigues però desde fa 3 mesos ens vam tornar a enfadar i vam deixar de ser amigues. Ara ella encara m'insulta més del que ho feia abans, i se que em vaig equivocar però la relació amb aquest noi pinta molt bé estem a punt de fer 6 mesos i no se que fer, perquè trobo a faltar ser la seva amiga perquè ella era la meva millor amiga i la trobo moltíssim a faltar, i ho he intentat arreglar però ella de mi no en vol saber més i cada tarda ploro perquè trobo a faltar el bé que m'ho pasava amb ella, tots els moments que vam pasar, ...
InterPersonal

Hola msapre14! Sóc l'ELi Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Entenc que et sàpiga greu perdre una amiga. Pots explicar-li com estàs i com et sents cada tarda. Potser explicar-li les teves emocions i sentiments pot ajudar-la a comprendre alguna cosa més.
També pot ser que ella necessiti certa comprensió per part teva i que no se senti preparada per seguir amb contacte amb tu. Potser ho va intentar fa 3 mesos però no es va sentir capaç...la ferida que té dins pot seguir oberta...
Pot ser necessita espai i temps...
Entenc que et sap greu el que va passar, però ella potser no està preparada, necessita que la ferida cicatritzi...i tu vas fer una elecció que ha portat aquestes consequències. És dur, però cal acceptar les consequències.
Dóna una mica de temps al temps!
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat