Amor,
Hola, primer de tot moltes gràcies pel cunsoltori, feu molt bona feina i ajudeu a molta gent.
La meva consulta es que m'agrada molt un noi que va a la meva classe i el conec de fa molt, pero fins ara no havia sentit això per ell.
La veritat es que ara tinc molt de corte parlar amb ell i no se com acostar-me a ell ni com fer perquè es fixi en mi.
Que em recomanaries? Moltes gràcies
InterPersonal

Hola anònim 727!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc aquest "corte". És natural sentir aquestes sensacions quan tenim pessigolles a la panxa!!
I també és natural que tinguis ganes de posar-hi ganes i intentar fer alguna cosa per observar què passa. Sigui el que sigui hauràs d'assumir les conseq´uències i els riscs de fer passos. Però així és la vida i un n'aprèn molt de tirar-se a la piscina i mullar-se! Per tant, si estàs preparada per aquesta oportunitat aqui tens algus consells:
- aproxima't sense pressa però sense pausa. Anar a poc a poc semrpe dóna bons resultats!
-bserva què és el que t agrada d'ell i si compartiu prous valors similars per saber i fas una bona elecció i per tant val la pena correr el risc.
-sigues simpàtica i diverteix-te amb ell de bon rotllo. A quest és l'objectiu principal: ser tu mateixa!!!! i si a més llavors crides l'atenció millor que millor.
-Fés el que t'agrada , no el que vulguis demostrar-li, i així estaràs de bon rotllo i si li agrades, pot ser una manera positiva d'atraure'l.
- Interessa't en els seus gustos : tindreu temes de què parlar.
I de tot això fes cada dia una coseta, que no et generi molt d'esforç però que vagi en la direcció d'aconseguir el que vols. Així aniràs avançant!
ELi AUlet www.interpersonal.cat