Perdre pes i rebaixar les cuixes
Holiii! Com anem? Bé, doncs jo us voldria exposar el meu cas i si pot ser que m'aconselleu si segueixo així o si he de fer algun arreglillo més. Doncs sóc una noia de 16 anys que tinc una miqueta de sobrepes, però que t'thom em deia que estav bé i eso. Jo sé que estic sana i que tot això de l'anorèxia és molt dolent, però volia perdre uns quants quilets de més, així que m'ha apuntat a un gimnàs. Dos dies a la setmana faig zumba, ball llatí, step i una estoneta de cinta, a part de l'educació física que faig a l'insti.
Per menjar, he reduït els dolços. Només menjo xuxes els caps de setmana, quan surto amb les amigues. per esmorzar, un bol de llet amb cereals i un bocata a mig matí. Per dinar, carn, peix i coses semblants, i per sopar cada dia puré de verdures, menys els caps de setmana.
Creieu que ja està bé la rutina que porto? O afegeixo alguna cosa més? M'agradaria perdre uns 6 o 7 quilos en uns mesos.
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola COCO! Pel que fa a l'esport molt bé, de fet no cal ni que en facis tant. Fent-ne 2 o 3 hores a la setmana ja n'hi ha prou. I pel que fa al menjar, està bé que mengis dolços de tant en tant (encara que no sigui en cap de setmana), i està bé que esmorzis a casa, després al pati i que mengis carn, peix, etc. i verdures, però recorda que també és fonamental menjar cada dia fruites i hidrats de carboni (com, per exemple, pa, pasta, arròs, patates i llegums), així que és necessari que afegeixis fruites i hidrats cada dia. I, el més important de tot, si tu creus que et sobra pes el que has de fer és parlar-ho amb els pares i anar al metge per a que aquest t'ajudi a mantenir un bon pes sota control mèdic, de forma saludable i segura per a la teva salut, sobretot tenint en compte que estàs en edat de créixer. Molts petons!!