Es correcte?
Hola!
Tinc la horrible mania de pesarme cada dos per tres, no puc evitar pesarme cada vegada que veig una bascula, tan a casa meva com a casa les amigues, i esque estic obsesionada amb el meu pes, jo crec que em sobren uns cuants quilets, peso 56 kilos, tinc 14 anys i medeixo entre 1.55 i 1.60, mes o menys, encara que estic bastant desenvolupada, sembla que tingui 16 anys.
No se com perdre pes, em falta força de voluntat per deixar de brenar xocolata o coses així, ames, tinc uns gustos bastant especials, no m'agrada casi ninun menjar. Dino amb les meves avies i per molt que els hi digui que em treguin una miqueta de menjar, que me'n han posat masa, sempre m'en acaben ficant mes.
Intento anar al gimnàs cada dia entre setmana, pero amb els deures i els exàmens només em dona temps de anar-hi 2 o 3 dies ,com a molt màxim, i només una hora.
M'agradaria saber si estic be de pes (encara que no ho crec, perque se'm veuen unes bones cuixes) i quina seria la dieta adequada per a mi, o quins menjars i cuanta quantitat hauria de menjar per perdre pes, o alguna cosa que em pugi ajudar, estic oberta a totes les opcions.
Siusplau, em podrieu ajudar?, esque veurem amb quilos de mes em causa inseguretat, i em poso trista sobint pensat en perque jo no puc tindre el cos de les noies altes i primes.
Sento si s'hem ha fet molt llarg el text, no sabia com resumir-lo.
Us agrairia molt la vostra ajuda.
Molts petons!
Sara Bujalance

Hola mariona! El teu pes està molt bé, no necessites aprimar res! De fet, si aprimessis tindries podries tenir problemes de salut. Pel que fa a l'esport ja fas prou hores, no cal que en facis cada dia si no pots, amb 2-3 cops d'una hora a la setmana ja n'hi ha prou. Respecte a la xocolata, dollços, etc. no t'amoinis tampoc perquè de tant en tant també n'hem de menjar, el que no és convenient és abusar-ne mejant-ne molt. Quedat tranquil·la perquè el teu pes està bé i recorda que per mantenir un bon pes, com el que tens, només cal que mengis equilibrat (com marca la piràmida alimentària) i que facis esport habitualment, com ja fas. I, molt important, deixa de pesar-te a les bàscules, això només farà que t'obsessionis massa amb el pes tot i tenir-lo bé! Molts petons!!