99999999999999999999999999999999999999999
Els tios s'anamoren?!
Nomes ho volia comentar perque jo tots el nois que conec no sembla que s'enamorin mai. Quan van am una noia nomes es pel seu fisic. No es just que nosaltres ens enamorem i ells no. Avera, ja se que si que s'enamoren pero sembla que els hi costi molt mes i que mai no vulguin expresar els seus sentiments!
InterPersonal

Hola juls! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs la resposta és que els nois si que s'enamoren i molt!!!
Si que és cert que culturalment se'ls hi ha negat més l'expressió d'emocions i educativament també s'ha influit en el com expressar emocions. Per tant, ells pateixen aquesta consequència en el dia a dia.
Això pot fer que els hi costi més expressar emocions a vegades o que els hi faci por llençar-se a la piscina molt ràpid, però no té res a veure en que no les sentin!! Ells les senten igual que les noies! Cal només respectar el ritme de cadascú en obrir-se i demostrar les emocions!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat
e