ESTIC GORDA..?
Hola, sóc una noia de 13 anys i peso 61kg. Noto que per a la meva edat aquest pes no és l'ideal, i em sento gorda. La meva mare hem diu que no ho estic però jo no hem sento a gust amb el meu cos. Faig zumba dos dies a la setmana, i encara així no m'aprimo molt. L'únic que em falla és l'alimentació, trobo que no menjo l'adequat. M'agradaria que hem digueres alguna dieta o quelcom per a aprimar-me un poc. Es que no hem sento comoda amb el meu cos.. Gràcies, petons:)
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, no et fixis en el pes en sí perquè és una cosa que depèn molt de la persona. Dues persones poden tenir mateixa edat, pes i alçada i tenir cossos molt diferents, així que oblidat del número que surt a la bàscula perquè no vol dir res. El que sí és important per assegurar-te un bon pes i una bona salut és que mengis equilibrat menjant de tot, variat, i tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
). També és important que facis esport habiutalment, com ja fas. Fent tot això no tindràs cap problema amb el pes. Motls petons!!