AMOR/AMISTAD
Estic amb un noi de rollo i aquest noi ha marxat dos mesos fora, pero encara segueixo tenint contacte amb ell, es mes, encara estem junts i tot, ens estimem. Pero ell es porta molt amb les meves dues amigues. Les meves amigues diuen que van parlar amb ell l'altre dia i que ell li va dir a elles que no estava segur de estar amb mi i clar elles em van dir que no li digues res a ell, pero tampoc puc deixar pasant els dies amb ells i fer com si res. Doncs vaig decidir parlar amb ell i dirli que si aixo que ha dit es veritat per que aquestes dues amigues tampoc se lis pot dir amigues, me l'han fotut milers de vegades llavors no em creia del tot. Ell em va dir que aixo no es cert i que li digui qui li ha dit aixo pero clar ara mateix estic entre l'espasa i la pared...entre un noi o dues "amigues" per que clar em sap greu dir el nom d'elles pero tambe ell vol que li digui..pff estic feta un lio, que seria lo millor?
InterPersonal

Hola meritxell232323! Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Doncs mira, està bé que hagis avaluat el que pot haver passat. Evidentment no tens la certesa absoluta, és un misteri, però pots actuar tenint en compte algunes informacions:
- Pots parlar amb ell deint que a tu et tranquilitza que ell digui que això no és cert i que per tant tu sents que no cal anar més enllà complicant el tema. Que s'ho pensi això que li dius i que per tant potser no val la pena trair i fer mal a ningú si això no és cert. Fins i tot li pots dir que li agraeixes que ell s'hagi enfadat, però que si no és cert tu ja ho arreglaràs amb les teves amigues.
- Pots també parlar amb elles i decidir què ha passat, que tens certs dubtes perquè ell et demostra moltes altres coses, i que et sents confusa i et fa mal aquests dubtes. Explicar com et sents més queatacar de si és cert o no et pot donar millor resultats.
- A part d'això, també pots esperar un temps a veure com reacciona cadascú i potser el temps et dóna respostes més clarificadores.
Pensa quins aprenentatges pots aprendre d'aquesta situació sobre les teves amigues, el tipus de relació amb ell...Jo et recomanaria que no et deixis endur per l'impuls i la rabia, sinó que vés observant què passa i escoltant dins teu què e´s el que et fa sentir bé.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat