Quan la vida passa sense tu
Hola!
Estic una mica bastant traumada... tinc 20 anys i no m'agrada fer-me gran i per mi el temps passa molt ràpid i no estic fent res bé... durant uns anys de la meva vida van ser com si no existís de veritat, dels 12 als 19 podria dir. Mai he tingut una colla d'amics ni serveixo per tenir-los. Quan porto uns dies sentir-me més o menys bé, de cop i volta m'enfonso sense motiu com si una part de mi no volgués estar feliç. De fet mai he estat feliç.
Jo no tinc ganes de viure d'aquesta manera...
És normal això que em passa? Puc millorar la manera de veure la vida?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que viure amb aquesta por et fa el dia a dia més complicat...i també entenc que sentis la necessitat i el dret de voler ser feliç!!!
Et felicito epr haver arribat a aquesta conclusióde que això s'ha de canviar!!
Jo et diría que no et passa res que pugui ser patològic amb el que expliques, però si que no és normal viure amb aquesta sensació de infelicitat i de buit interior!!
T'animo molt a que descubreixis d'on parteix aquest buit i què fer per a omplir-lo i sentir-te feliç i viure la vida i disfrutar-la com et mereixes!!
fer aquest canvi existeix, és positiu, necessari i saludable. Jo et recomanari que pots fer un treball seguit un procés terapèutic. Tu al dia a dia també pots anar provant nous canvis ( apuntar-te a algunes activitats noves, aprlar amb la gent que tens a prop encara que no sigui una colla, escoltar música i fer les coses que t'agraden...).
De cara a fer un rpocés terapèutic anant a un psicòleg t'hor ecomano moltíssim, perquè això que arrossegues fa anys. Segur que has passat temporades més feliç i caldrà veure com estaves i què feies en aquestes bones temporades i seguir treballant per aquí.
No paralitzis més la vida , intenta trobar els recursos i els eines per fer aquest treball i també començar a treballar tu! La vida té punts més complicats i també motls d'altres de positius i feliços!!!
Al nostre centre a Barcelona i a Vic tenim un servei de consulta jove amb quotes reduides. Mira't al nostra web www.interpersonal.cat/consultajove i allà trobaràs informació del servei que et dic.
Sinó també pots buscar un altre centre, tu mateixa!
una abraçada
Elisabet Aulet www.interpersonal.cat/ fcbk: Elisabet AUlet Psicòloga