tinc un lio emntalq ue no m'aguanto!!
tinc un milo mental que no maguanto mes
el noi que magrada ma demanat pr sortir i jo li e dit que mu pensaría pero el meu cap no em para de donar voltes sobre el tema que si em fara mal, que si no se que... i estic farta !! el meu cor igual !!!!! estic farta !!!!! algún consell?? plis
InterPersonal

Hola ANNA121212! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents...la confusió crea cert malestar. Intentarem donar-te un cop de mà per a què puguis tenir en compte 4 cosetes per a decidir:
- La por forma part de la vida. És natural que en algunes situacions aparegui.
-La por a vegades no té a veure amb la realitat. Ens espantem de la por i a vegades deixem de fer coses que aniria bé intentar.
-També hi ha vegades que la por ens informa o ens ajuda a intuir que realment tenim proves reals de que el perill o els riscos són reals i que per tant és positiu salvaguardar-se.
I per últim, que el cap i el cor vagin a la una és important. És més complicat quan el cap ens diu una cosa i el cor una altra. Per tant, observa si realment és el teu cap i el teu cor el que et diuen que no facis cap cas, o si és la por i prou.
Si la indecisió és fruit tan sols de la POR, tu decideixes si assumir i afrontar els riscs i consequències de fer un pas o si no estàs preparada i prefereixes retirar-te. Pensa que la por alimenta la por i el coratge alimenta el coratge, però sempre assumint els consequències de la teva elecció: sigui coratge sigui por!
Si la sensació de por és eprquè tens proves reals de que et pot fer mal, salvaguardar-te i retirar-te o esperar a guanyar confiança en ell segons el que ell et vagi demostrant , també eñs una opció.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat