imporant
hola! em..bueno el cas esque estic desesparada perwue la meva mare no troba feina i tal...e meu para no ens ajuda i numes emns ajuda la meva avia.. ames vivim en un pis compartit..da wui poc no pudrempagarlo i anirem el carrer nose que fer...cada nit ma la paso plorant..no em puc ni consentrar per fer els deures...era d aquelles persones que trewi 9 8 i ara 5 6.. no puc mes necesitu ajuda sisplau..
tinc 13 anys
InterPersonal

Hola aly. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Em sap molt greu que estigueu passant per aquesta situació, que per altra banda és tant freqüent avui dia. Entenc perfectament la teva preocupació. Però estic segura que la teva mare, amb ajuda de l'àvia i d'altres persones a qui haurà acudit per demanar ajuda (serveis socials, alguna associació stop-desnonaments, etc.) faran tot el possible perquè això no passi. Està bé que comparteixis aquesta preocupació amb la gent del teu voltant, la teva mare, amistats, etc. i no t'ho quedis per tu. No sé si ja ho has fet però caldria també que en parlessis amb la teva tutora o tutor de l'escola, perquè sàpiguen a què és deguda també aquesta baixada de rendiment i si cal, puguis parlar-ne amb el psicòleg o psicopedagog/a del centre escolar, que de ben segur t'ajudarà.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat