Estic malament amb el meu novio
Fa uns dies que el meu novio no mostra molt carinyo cap a mi, se que te problemes al cap pero jo crec que no es motiu per a que estigui malament amb mi, ja no es cariños en cap dels sentits... portem 2 anys i mig de relacio, com puc fer per ajudarlo i estar be?
InterPersonal

Hola nunu. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
En primer lloc, n'heu parlat del tema? Li has fet saber el què et preocupa, el què veus en la relació i en ell? Evidentment, no li has de dir en to de retret, sino amb tota la tranquilitat i sinceritat. És normal que si has notat canvis en la relació t'afectin i en vulguis parlar. Intenta aclarir a què és deguda aquesta manca de demostracions d'afecte, carinyu...o el què li vulguis dir, cap a tu. Potser tu no hi tens res a veure i és una cosa més seva. En aquest cas, demana-li si el pots ajudar i com. Si es tracta més d'un tema de relació, n'haureu de parlar i en funció del què surti decidir què fas, intentant respectar les decisions que es prenguin per ambdues parts.
Gràcies per la teva confiança. Endavant!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat