Altura/cites
Holaaaa!
M’explico, tinc 17 anys i estic coneixent a un noi que és encantador, intel•ligent i amb grans virtuts (creu-me no exagero) Jo sincerament, sóc una noia del “montón”, morena, cabells rinxolats, baixeta i no destaco entre la multitud. Però ell, ell sí que destaca. Sí, és realment guapo i simpatiquíssim.
Quin és el problema? Em fa por no estar a l’altura, vull dir, com un noi com ell voldria tenir res amb algú com jo? No sé... Hem quedat un parell de vegades i anem parlant pel WhatsApp i sé que ens tornarem a veure més i més perquè mostra interès cap a mi, no obstant això, de tota manera voldria estar a la seva altura i no sé com fer-ho.
Llavors, també volia demanar-te si em podries ajuda amb el tema de cites. Quins plans creus que són els millors per una tarda i conèixer millor a la persona?
Moltíssimes gràcies per avançat.
InterPersonal

Bona tarda Venus,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Sovint quan coneixem una persona que ens agrada tendim a idealitzar-la, possiblement això és el que a tu t'està passant amb aquest noi. No tinc cap dubte que segur que és un noi encantador, intel·ligent i amb grans virtuts, com tu bé dius, però no el pots idealitzar fins al punt de sentir-te inferior. Si ell s'ha fixat amb tu, serà perquè per ell, reuneixes totes aquestes qualitats, i més!!
El millor que pots fer (tant amb ell, com amb la resta de persones) és ser com ets en cada moment, les persones que més agraden són les que es mostren tal com són, les que s'estimen a elles mateixes i les que són naturals i autèntiques. En el moment en què intentis fer un esforç per estar "a la seva alçada" deixaràs de ser tu, i deixaràs de ser la noia per la qual ell ara està interessat!!
Pel que dius dels plans, en pots fer molts… podeu anar a passejar, podeu anar a prendre alguna cosa, a berenar, al cinema, al teatre, a fer algun esport, a practicar junts les vostres aficions, etc. Per conèixer millor la persona el que podeu fer és parlar molt, i fer coses que us agradin, passar bons moments junts és el millor que podeu fer, fent el pla que sigui!
Molta sort! Una abraçada!