Ajudaa!!!
Mira, avui m'ha obert un noi per whatssapp amb qui compartia un grup, jo no s'havia qui era, tenia una foto de perfil on sortia un home d'uns 30 o por aii d'anys, he pensat k en seriaa el paree o una cosa aixii, m'ha dit k es deia edu, i joo e pensat quina persona tindria una relacio aixi amb els membres del grup, llavors m'ha vingut al cap un nen de la mateixa edat k joo o aixii, k tb es deia eduu i el coneixia de vista, li e fet un parell de preguntes referents a allo, i m'ha respos correctament, de manera k e donat per soposat k era ell, jo a ell el coneixia de vistaa peroo crec k ell mai s'ha fixat amb mii, per tant jo s'haviaa k no em coneixia, m'ha demanat una fotoo, joo cm una tntaa li e enviat unaa, (Ja se k le cagat, no cal k em maxaqueuu amb els comentaris) despres m'ha dit k ell era de terrassa, i m'ha preguntat d'on era jo, jo li e dit el meu poblee, cap informacioo mes, peroo despress he sospitat sobre qui era ell, i e preguntat al creador d'aquell grup qui era aquell numero, m'ha dit k no ho sabia i clar jo m'he cagat, ajudeumee, k e de ferr?
InterPersonal

Bona tarda Mireia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Avui en dia, com ja saps, s'ha d'anar amb molt de compte amb aquestes coses, hem d'estar molt segurs de qui està a l'altre costat del telèfon, i davant del dubte, sempre és millor bloquejar el contacte i no mantenir cap conversa amb qui no sapiguem segur que és amic nostre.
Pel que comentes, el millor que pots fer és parlar amb un adult i explicar-los el que ha passat, ells podran ajudar-te millor que no pas nosaltres des del consultori. Segur que si els expliques, trobeu una solució al que t'ha passat.
www.consultajove.cat