Distància
Hola!,
Soc una noia de Girona ciutat tinc 14 anys, cada estiu, cada setmana santa i cada nadal, vaig a Sevilla (Andalusia) a veure la meva familia materna. Bé, aquest estiu hi he anat o he conegut a un noi que m'ha agradat moltissim, bé, ens hem agradat mutuament. Els últims 5 dies que vaig estar alla, vam estar molt carinyosos i tal(petons i res més)... Quan vaig tornar cap a catalunya vam començar a tenir una relació, que per el durant 15 dies va anar perfecte, ens trucavem cada dia, feiem plans pel futur,etc. fins que un dia vam deixar de parlar, i quan m'obria era per presumir de novia amb els amics. Em rebenta que fagi això. El deixo? no el deixo? com ho faig? Ajudaa!:(
InterPersonal

Hola anònimadel 99. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Ostres, em sap greu que la cosa hagi anat així...Tal i com ho expliques, hi ha aspectes d'ell que no t'agraden oi? Crec que és de molt mala educació i falta de respecte deixar de banda una persona amb qui hi començaves a tenir una relació (encara que sigui a distància) pel teu compte, i no donar-te cap explicació del perquè ho fa. Està clar que hi has de parlar i fer-li saber el teu ennuig o enfado, el motiu, el què no t'agrada, etc. I a partir d'aquí, a veure com reacciona ell. Hi ha molts tipus de relacions, i tothom té dret a tenir-la de la manera que més li agradi i el faci sentir còmode. Si tu no et sents còmode en aquesta relació, no hi lluitis més i deixa-la.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat