què puc fer?
Hola Elena, t'explico, fa bastants mesos vaig conèixer a un noi amb el qual només parlava amb ell per whatsapp i ell em tirava la canya bastant, i poc a poc em vaig acabar pillant per ell. A principis d'estiu vam anar a una festa i el seu grup i el meu estvàven junts i ens anàvem tirant miradetes fins a saludar-nos. Els dies següents de la festa vam estar més carinyosos i em va acabar preguntar si a mi em molava perquè els seus amics, que també ho són meus, li havien dit que sí. Vaig dir-li la veritat i ell em va dir que també sentia alguna cosa per mi. A finals de juny em va dir que li agradaria intentar-ho amb mi i jo vaig respondre que ens coneguèssim més i si anava bé acabar amb una relació i els dos estàvem d'acord.
El problema venia els dies que m'intentava posar gelosa, que ens vèiem i no ens deiem ni hola per vergonya, etc.
Fa uns dies em va dir que m'estimava i que no sabia si fer un pas gran o no, però ell em confón perquè sé que parla amb alguna noia més (no sé si els hi tira la canya), quan vol suda de mi, etc. Que creus que hauria de fer? Perquè porto mesos esperant i esperar tant m'està fent mal.
Gràcies!
InterPersonal

Hola anònima3. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
És normal que a l'inici d'una relació vulguis prendre't temps, anar a poc a poc per anar-te coneixent, etc, però intentar posar-te gelosa fent veure que passa de tu (o passant de tu directament), no saludar-te quan us trobeu, flirtejar amb altres noies, etc. quan està començant una història amb tu, considero que no és una bona manera de començar ni són mostres d'interès o d'amor, sino al contrari. Si consideres que aquest noi està jugant amb tu o et fa esperar massa i això et fa patir, ja saps què et toca fer.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat