cabells, cames,panxa.....
hola!
de petita tenia els cabells llargs, pero m'ho van tallar dos vegades i ara estic deixant que em creixi el cabell, pero porto quatre anys i no em creix gaire. Em preocupa el temps que trigara per tenir el cabell larg. i quan em miro el mirall em em veig gorda les cames, la panxa....( peso 54 kg i faig 1'60 m ).
InterPersonal

Hola naomi23, sóc l'Assumpta
Crec que tothom té un ritme de creixement de cabell diferent. Per tant, potser necessites més temps per tenir la llargada que tu vols. En quan al pes, cal veure quina constitució tens, si tens molta massa muscular, si ets ossada o no...No tot depèn de la relació pes/alçada. Totes maneres, crec que tens uns 14 o 15a, ets molt jova i el teu cos segur que anirà canviant, ja que tot just estàs a la pubertat. De vegades aquests primers canvis costen d'assimilar però intenta acceptar i estimar el teu cos i segur que t'ho agrairà. Intenta seguir una alimentació equilibrada (que no fer dieta!), fer algun tipus d'esport o activitat esportiva, i segur que et sentiràs millor.
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat