Em sento impotent
Hola! Tinc un amic que ho esta passant malament. Diu que està confós, que no sap el que li passa i que tothom el ratlla.
Ara a començat a fumar porros i a juntar-se amb males companyies. No se que fer per ajudar-lo. Ell diu k no sap explicar el que li passa i que no confia prou en mi per intentar-ho. Estic procupada! No vull que faci cap tonteria que li pugui fer mal. Un dia em va dir que se sentia perdut, que no sabia ni qui era ni que hi feia amb la nostra colla de amics, que no encaixava. Siusplau ajudam!
InterPersonal

Hola!!
l'has de deixar que trobi el seu lloc. Aquestes coses a vegades passen a la vostra edat, els interessos canvien a mesura que ens fem gran i pot ser que el que abans li agradava i l'emplenava ara no ho faci i això el faci sentir buit i perdut. Pots acompanyar-lo però no el pots obligar a seguir els teus passos. Si ho acceptes podràs continuar sent la seva amiga, però si el pressiones massa potser el perdràs. Si ell confia amb tu, com algú que l'escolta sense jutjar-lo, si té un problema te l'explicarà, però si el jutges en excès, probablement buscarà algu altre perquè l'ajudi sense jutjar-lo.
Si vols ser una bona amiga recolza'l i acompanya'l.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat