lio mental i amoros
hola
el noi que magrada ma demanat pr sortir i jo li e dit que mu pensaría pero aixo ja fa 1 semana nose que fer totom diu que li digui que si menys el meu cervell. el meu cervell no em para dde donar voltes i voltes i no se que dirli algún consell?
InterPersonal

Hola!!!
només tu i solsament tu sap la resposta. Ningú pot parlar per tu en aquest cas, l'única cosa que podem fer és aconsellar-te perquè prenguis la millor decisió. Pensa què és el que et frena, posa-ho en una llista i mira quina d'aquestes coses són realment importants o inevitables. Per exemple: no vull sortir amb ell perquè no vull liar-m'hi: que surtis amb ell no vol dir que t'hi hagis de liar per força, en podeu parlar. Ara bé si poses: no vull sortir amb ell perquè no n'estic prou enamorada: doncs potser és millor que no hi surtis ja que si no t'agrada no cal que en parlem més.
Intenta valorar cada raó que et doni el teu cervell, una a una i així veuràs si val la pena sortir-hi o si ho fas forçada. Pensa que sortir amb algú no significa casar-s'hi i que en qualsevol moment si te'n arrepenteixes pots tallar i continuar amb la teva vida, per tant, escolta al teu cervell i pren la decisió que sigui sense por.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat