*_*_*_AMISTAT_*_*_*
Holaa!!
Aviam. intentaré explicar-me el millor posible,ja que a mi aixo d'explicar se'm dona fatal.
Jo soc una persona,hiper vergonyosa pero molt simpatica i sociable, pero deixant de banda aixo,tinc bastantes amigues/amics. Si ens fixem en les noies (que es aixo del que vull parlar), ara mateix em sento molt sola. M'he adonat que no son com jo, o ve son massa poc madures o ve tenen el ''ego'' molt pujat. Jo estic en un entremig. I no tinc a ningu amb la cual confiarli les meves coses. Llavors es bastant frustrant veure a totes les teves amigues juntes i que estas al pati amb elles i encara així d'estar rodejada,i de tenirles allà,et sents sola,i tampoc hi estas agust. Es extrany. Porto casi un mes aixi, i això em mata. no se que fer per poder a estar com abans amb elles o per poguer explicar les meves coses a algu. Ja,que com ja he dit,no tinc a ningu i per tant mo he de guardar tot. I es algo bastant dur,la veritat. Preocupacions,problemes,dubtes,consell...tot. Tot m'h he de callar i aixo son d'aquelles coses que necesites aquella persona especial que sempre esta alla per ajudar-te. Hi ha algun consell/solucio respecte aixo? Trobo que la cosa es greu. Tot aixo em fustra, de manera que he pasat a ser molt borde amb tothom. En fi, hi ha alguna solucio/consell?
D'altre banda soc molt bipolar,nose si aixo te a veure perque soc aixi o pel fet de ser adolescent. Això em porta pasant desde fa com 3 anys. Com ho puc controlar? a vegades aixo, fa que la cagui molt.
Com ja he dit m'explico fatal,espero que mes o menys s'entengui tot!!
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola!!
jo trobo que t'has explicat molt bé, almenys jo he entés molt bé el que et passa. A veure si puc ajudar-te, els amics a la infància són una cosa i a l'adolescència una altra, a mesura que creixes vas enriquint el teu entorn, fas nous amics, nous coneguts, a alguns amics que ja tenies els perds, a d'altres els descobreixes, etc. Això és normalíssim, perquè tots creixeu a ritmes diferents i les vostres preferències, aficions, preocupacions, canvien i no sempre són les mateixes. No t'atabalis massa, i no busquis només una sola persona a qui explicar-li el que sents. Està bé tenir més d'una persona amb qui confiar així si alguna et falla, no et quedaràs tan sola. A més, com més opinions tinguis davant les teves inseguretats, problemes o el que sigui millor.
Intenta no ser tan dura amb les teves amigues i no guardar-te tant a dins les teves coses i veuràs com veuràs les coses diferents i descobriràs coses noves. I si pots prova de relacionar-te amb altra gent nova per descobrir si hi ha algú que si que valgui la pena!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat